İçeriğe git

Öğrenci Kulüpleri Yönetim Kurulu Seçimleri

  • 2016 - 2017 Akademik Yılı Öğrenci Kulüpleri Yönetim Kurulu Seçimleri 5 - 9 Aralık 2016 tarihleri arasında yapılacaktır.
  • Adayların başvurularını en geç 25 Kasım 2016, Cuma günü mesai bitimine kadar (17:00) Sosyal ve Kültürel Aktiviteler Müdürlüğü Öğrenci Kulüpleri Birimi’ne şahsen yapmaları önemle rica olunur.
  • Yukarıda belirtilen tarih ve saate kadar başvuru yapmayan aday adaylarının başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

Başvuru İçin Gerekli Evrak

  • Kulüp Yönetim Kurulu Adaylık Başvuru Formu (Öğrenci Kulüpleri Birimi’nden temin edilebilir)

Kulüp Yönetim Kurulu Adaylık Başvuru Şartları

  • Genel Not Ortalaması’nın (CGPA) 4.00 üzerinden en az 2.00 olması,
  • Kulübün en az 2 Akademik Dönem (1 Akademik Yıl) üyesi olması,
  • Geçmişte üniversiteden herhangi bir konuda disiplin cezası almamış olması,
  • Başvuru tarihinde başka bir kulübün Yönetim Kurulu Üyesi ya da Yönetim Kurulu Adayı ve/veya Aday Adayı olmaması,
  • Sosyal ve Kültürel Aktiviteler Müdürlüğü’nde herhangi bir zimmetten dolayı borcu bulunmaması,
  • Mezuniyetine bir yıldan az süre kalan adaylar yönetim kurulu üyesi olamazlar.

Not

* 29 Ocak 2016 tarihine kadar ilgili kulübe Öğrenci Portalı üzerinden üye olan ve kulübün etkinlik ve/veya toplantılarına katılan tüm DAÜ öğrencilerinin oy kullanma hakkı vardır.
* Seçmen listeleri ilgili kulübe aday olan tüm yönetim kurulu adaylarına Öğrenci Kulüpleri Birimi tarafından verilecektir. Bunun dışında herhangi bir seçmen listesi kabul edilmeyecektir.