İçeriğe git

Pazarlamaya Giriş (BDEM303)

Pazarlamaya Giriş:Pazarlamanın tanımı, konusu, kapsamı ve gelişimi. Pazarlama konuları ve yaklaşımları, pazarlama çevresi ve stratejik planlama, pazarlamada planlama, stratejik pazarlama ve rolü, pazarlama bilgi sistemi, araştırma ve metotları, tüketici davranışları ve tüketici pazarları. Endüstriyel pazarlar ve alıcı davranışları, pazar bölümlendirme, hedef pazar ve seçimi, pazarların değerlendirilmesi ve satış tahminleri, mamul ve mamul kavramları, mamulün hayat seyri, marka ve ambalaj, kalite stratejileri, fiyat ve önemi, fiyatlandırma hedefleri, fiyatlandırma yöntemleri, yeni mamul fiyatlandırılması , Tutundurma (Promosyon), başlıca tutundurma yöntemleri, bütçesi ve tespiti , kişisel satış ve satış yöntemleri / reklam, tanıtım ve satış geliştirme , dağıtım ve dağıtım kanalları, toptancılık ve perakendecilik , uluslararası pazarlama, pazarlamanın tanımı, uluslararası pazarlamayı etkileyn faktörler, ihracat ve ithalat işlemleri.

İlgili Programlar